שולחן מנהל מוקפד

חשיבות בחירה נכונה של שולחן מנהלים

שולחן מנהלים, הוא ללא ספק הרהיט החשוב ביותר בחדרו של המנהל. כאשר לקוח מגיע אל משרדו של מנהל בבית עסק או חברה, ההתרשמות הראשונים של הלקוח מהחברה עצמה, תגיע מהעיצוב והיוקרה המשודרת מחדרו של המנהל, ואילו לא יקפידו בעלי העסק להשקיע בבחירה של שולחן מנהלים וריהוט איכותי לחדרו של המנהל, הרי שזה יפגע באופן משמעותי בתדמיתו של בית העסק. בחירת שולחן מנהלים, תתבצע על פי מספר קריטריונים. במאמר שלפניכם, נרחיב אודות הקריטריונים העיקריים לבחירה נכונה וחכמה של שולחן מנהלים, בדרך אל משרד מנהל מעוצב ומרשים ולתדמית איכותית ומרשימה של בית העסק כולו.
אם כן, כיצד נוכל לבחור שולחן מנהלים בעל אופי, אשר ישווה לחדר המנהל כולו מראה יוקרתי ואיכותי? כיצד יש להתאים את אופיו של שולחן מנהלים לעיצוב הכללי של אזור המשרדים בחברה, ומה הם הכללים העיקריים בבחירה של שולחן מנהלים איכותי אשר ישרוד את מזג האוויר הישראלי, ובעיקר את הלחות של אזור המרכז? במאמר שלפניכם, נספק מספר טיפים חשובים בבחירה של שולחן מנהלים איכותי.

הקפידו על בחירת שולחן מנהלים העשוי חומרי גלם איכותיים
חומרי הגלם מהם עשוי שולחן מנהלים משפיעים באופן ישיר על אורך חייו. מאחר ותפקידו של שולחן מנהלים לשמש את המנהל אשר יושב מאחוריו במשך מרבית שעות היום למשך שנים ארוכות, ובתוך כך לשמר מראה מכובד ויוקרתי גם לנוכח פגעי הזמן, יש לדאוג בראש ובראשונה לאריכות חייו של השולחן. ככל שנבחר חומרי גלם איכותיים פחות, ייפגע השולחן לאורך הזמן כתוצאה מלחות, מאכלים ומשקאות אשר נשפכו עליו, המליחות באוויר באזורים הקרובים לים, והזמן עצמו.
מאידך, בחירה של שולחן מנהלים העשוי חומרי גלם איכותיים, כגון עץ מלא על סוגיו, נירוסטה או זכוכית מחוסמת וכיוצא בזה, יהיו עמידים לחלוטין מפני פגעי הזמן, וישמרו מראה עשיר ואיכותי גם כעבור עשרים או שלושים שנות שימוש. למעשה, ענף הרהיטים כולו מבוסס על כלל זה: אמנם, ניתן להשיג במחירים זולים שולחן מנהלים או סט לסלון בעל מראה מרשים בהיותו חדש, עם זאת, את הרהיטים הזולים סביר שניאלץ להחליף בכל כמה שנים.

על כן, בסופו של דבר השקעה בסכום נכבד מראש בבחירה של שולחן מנהלים אשר עשוי חומרים איכותיים ועמידים בפגעי הזמן, תחסוך בסופו של דבר כספים רבים עבור הובלות, ורכישה חוזרת ונשנית של שולחן מנהלים חדש העשוי חומרי גלם זולים ומהירי בלייה, שכן מספר הרכישות בוודאי יגבה מעל עלותו השולחן האיכותי.

אל תמהרו לבחור על פי המראה
מראה עיניים יכול להטעות. לפעמים שולחן בעל מראה מרשים ביותר, עשוי להתגלות כסוג של שולחן מנהלים אשר איננו עומד בסטנדרטים של נגרות, ואינו מאפשר כניסה עם כסא מוגבה. בדקו היטב את מידות השולחן, וודאו כי אינו תופס מקום יתר על המידה במשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *