כסא מנהלים לבחירתי

איך לבחור כסא מנהלים

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בריהוט של משרד המנהל, הוא ללא ספק כיסא המנהלים. החשיבות של בחירת כסא מנהלים נוח לעתים אף גבוהה יותר מאשר בחירה של כסר מנהלים בעל מראה מרשים, אם כי לחזותו של הכסא ישנה השפעה מידית על מראה העיצוב הכללי של חדר המנהל, וכולנו יודעים, כי עיצוב מושקע של חדר המנהל משפיע על תדמית בית העסק כולו והתפיסה של רצינות בית העסק בעיני הלקוחות המבקרים בו. במאמר שלפניכם, נסקור מספר טיפים אשר יסייעו בבחירה נכונה ונבונה של כסא מנהלים, הן בהיבטים של עיצוב, והן בהיבטים של נוחות.

מנגנונים של כסא מנהלים
כסא מנהלים מביתם של מותגים ידועים, הוא לרוב כסא אורטופדי המאפשר כיוון של מספר מרכיבים בכסא. אחד המרכיבים החשובים ביותר אותם ניתן לכוונן בבחירה של כסא מנהלים מודרני ומקצועי, הוא המושב עצמו. גם אם המנהל מעדיף ישיבה נמוכה במרבית מהזמן, ובמהלך עבודתו, כאשר מגיעים לקוחות לפגישה עם המנהל, ובוודאי כאשר מגיעים עובדים אל המשרד בכדי לקבל הנחיות לעבודתם, מוטב יהיה לו כסא מנהלים על גביו יושב המנהל יהיה גבוה יותר מהכסא המוצב מולו. על כן, ישנה חשיבות של ממש בבחירה של כסא מנהלים המאפשר כיוון של המושב כלפי מעלה וכלפי מטה.

מנגנון כיוון משענת הגב
אחד מהכיוונים נוספים המתאפשרים בבחירה של כסא מנהלים איכותי, והחשובים לא פחות, הוא כיוון של משענת הגב. לרוב, משענת גב יציבה וישרה היא הנכונה ביותר לישיבה בריאה. יחד עם זאת, ישנם רבים המוצאים כי נוח להם יותר לשבת כאשר משענת הגב נוטה מעט כלפי הקיר. על כן, חשוב לבחור כסא מנהלים המאפשר כיוון מהיר של משענת הגב. כאשר אנו בוחרים כסא מנהלים המאפשר כיוון זה, חשוב מאוד לבחור כסא מנהלים ממותג איכותי, שכן המנגנונים של כסאות המנהלים הזולים והפחות איכותיים, נוטים להתקלקל לאחר שימוש ממושך. מאידך, כסא מנהלים ממותג איכותי, יבטיח שימוש ארוך טווח, איכותי ומהנה.

מנגנון כיוון הידיות
עוד מנגנון אותו ניתן לכוון בבחירת כסא מנהלים של הדור החדש, הן כמובן משענות היד. בחירה של כסא מנהלים עם משענות לידיים היא מובנת מאליה, יחד עם זאת, לא כל כסא מנהלים מאפשר כיוון של הידיות מעלה ומטה. בייחוד כאשר אנו בוחרים כסא מנהלים בו ניתן לכוון את גובה המושב עצמו, חשוב לבחור בכסא המאפשר כיוון של משענות היד, שכן כאשר אנו מורידים את המושב כלפי מטה, מיד יהיה צורך בהורדה של המשענות גם כן, בכדי למנוע את הרמת הידיים כאשר אנו יושבים על הכסא.

בחירת כסא מנהלים מעוצב
לסיום, ולא פחות חשוב, הוא נושא העיצוב של כסא מנהלים בו אנו בוחרים. בשילוב עם שולחן מנהלים איכותי ומודרני, כסא מנהלים ישרה אווירה של יוקרה כאשר זה ייבחר מבין רהיטים של יצרנים מובילים. חשיבות ההשקעה בכסא מנהלים איכותי ומקצועי – תשפיע ישירות על תדמיתו של המנהל היושב במשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *