עיצוב משרד חדש

עיצוב משרד חדש


טרנד עיצוב הבתים השפיע על עיצוב המשרדים באופן בו בעלי משרדים חדשים לוקחים מעצב מקצועי ולעתים כזה בעל שם על מנת שיעצב את המשרד לפי מיטב הטרנדיים האופנתיים בתחום בארץ ובעולם כאשר יש חשיבות לכל פרט ופרט מהשטיח והתמונות שעל הקיר ועד בחירת שולחן מנהלים מפואר ויוקרתי.
שולחן מנהלים כמו גם שאר הרהיטים במשרד ממתגים את בית העסק כך שבמידה ובוחרים בעיצוב צעיר וחדשני כך גם מתקבל הרושם הראשוני על אנשי הצוות שבמשרד ובמיוחד שולחן מנהלים שכן באם שולחן מנהלים הוא מעץ כבד וכהה הרי הוא יוצר סגנון מבוגר לעומתו שולחן מנהלים ממתכת מעניק למשרד מראה צעיר יותר.
בחירת שולחן מנהלים מתאים יכולה להיעשות באמצעות האינטרנט שכן קיימות חברות רבות המציעות ריהוט משרדי וקשה למי שאינו מבין בתחום לדעת מה הם ההבדלים בין אחת לשנייה ולכן כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע וכך לבחור שולחן מנהלים איכותי שישמש את בעלי המשרד לתקופה ארוכה.

איך בוחרים שולחן מנהלים אופטימאלי?
כמו כל ריהוט צריך ששולחן המנהלים יהיה מותאם למי שיושב מולו מבחינת גובה ומרחב העבודה שכן יש מנהלים המעדיפים שולחן רחב וגדול אשר נראה מרשים ומפואר ולעומתם יש כאלה המעדיפים שולחן סטנדרטי כדי שלא יהיה עמוס בחומרי עבודה ויצור מראה בלתי מאורגן.
בחירת שולחן מנהלים אופטימאלי תלויה בעיקר בעיצוב הכולל של בית העסק שכן באם כל העיצוב בוא מתכתי והייטקי הרי שולחן עץ לא יהיה מתאים וכך להפך, חשוב שהמראה של בית העסק ישדר סגנון עיצוב אחיד ולא טלאים של ריהוט שכן הלקוחות בוחנים את המשרד גם דרך סגנון העיצוב שלו.
באם לוקחים מעצב פנים שמעצב את כל המשרד הרי הוא גם זה שיבחר את שולחן המנהלים אך יחד עם זאת צריך לוודא כי השולחן יהיה כזה המתאים לדרגות שונות של תפקידים מבחינת הרושם שהוא יוצר כך שבאם תהיה תזוזה של אנשים בין המשרדים השונים לא יהיה צורך להעביר גם את הריהוט.

שולחן מנהלים דינאמי
אחד העקרונות המובילים כיום בעיצוב המשרדים הוא עיצוב דינאמי המשתנה בהתאם לבית העסק ומאפשר להפוך בקלות את מראה המשרד מבלי שיש צורך בהחלפת כל הפריטים והריהוט בו. באם בוחרים ריהוט כזה הרי ניתן לשנות את העיצוב לעתים קרובות בקלות ובמהירות וכמעט ללא עלויות.
הריהוט משפיע על האנשים שעובדים במשרד כמו גם על הלקוחות הבאים אליו ולכן חשוב לעשות בחירה נכונה כדי שהריהוט יוסיף לבית העסק ערך מוסף ויועיל לתדמית ולמיתוג שלו. פעמים רבות שינוי קל בריהוט משנה את האווירה במשרד באופן שבו אנשי הצוות עובדים בצורה טובה ויעילה יותר.
חשוב בעת עיצוב משרד לחשוב בצורה שבה ניתן יהיה להחליף ולשנות את העיצוב בכל רגע שכן לעתים בית העסק מתחיל עם מיתוג מסוים ואז עובר תהליך של שינוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *