בחירת כיסא מנהלים

דגשים בבחירת כיסאות מנהלים

אחת הבחירות החשובות ביותר בכל משרד, היא הבחירה של כיסא מנהלים. שוק העיצוב לריהוט משרדי רווי כיסאות מנהלים בדגמים שונים, חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות, חלקם אורתופדיים, וחלקם אף מיובאים מבתיהם של מעצבים של כיסאות מנהלים מרחבי העולם. אם כן, כיצד נוכל לבחור כיסא מנהלים התואם את דרישותינו? מה הם הדגשים על פי הם יש לפעול בעת בחירה של כיסאות מנהלים? במאמר שלפניכם, הבאנו מספר דגשים חשובים בבחירה של כיסא מנהלים, אשר יסייעו לכם לבחור כיסאות מנהליםאיכותיים אשר יחזיק מעמד לאורך שנים, ובעיקר יתאימו לקו העיצוב הכללי של המשרד, ישדרו את העוצמה והביטחון הנדרש ממשרדו של המנהל בבית העסק.


בחירת כיסא מנהלים – הנוחות

ובכן, אחד הנושאים החשובים ביותר בבחירה של כיסאות מנהלים, הוא נושא הנוחות. פעמים רבות, המגיעים לבחור כיסא מנהלים ברשתות השיווק או אצל חנויות הרהיטים המעוצבים, בוחרים כיסאות מנהלים בעיקר על פי מראם החיצוני. ואכן, מראית עין עשויה להטעות, שכן ישנו מגוון רחב ביותר של כיסאות מנהלים מעוצבים, אשר לכאורה משדרים את העוצמה והביטחון להם אנו מצפים, עם זאת, ישיבה ארוכה על אותם כיסאות מנהלים, תוביל לבסוף לכאבי גב ולאי נוחות במשך כל שעות היממה.
מכאן, כדאי וחשוב לבחור כיסאות מנהלים נוחים, ורצוי שיהיו כיסאות אורתופדיים. כמובן, שישנה חשיבות גם למשך הזמן בו מבלה המנהל או כל בעל תפקיד אחר בחברה עבורו נרכש הכיסא, שכן לעיתים עלויותיהם של כיסאות מנהלים אורתופדיים עשויים לעלות משמעותית יקר יותר מאלו אשר אינם מתאפיינים בתכונה זו, ובמידה ומדובר ברכישה של כיסאות מנהלים עבור בעל תפקיד אשר אינו מרבה להשתמש בו, ייתכן וניתן לוותר על אפשרות זו. עם זאת, בכל מקרה בו מדובר על ישיבה ממושכת על אותם כיסאות מנהלים, חשוב לוודא כי מעבר למראה הכיסא, תתאפשר ישיבה ממושכת ונוחה עליו.


בחירת כיסאות מנהלים – התאמה לקו העיצוב במשרד

נושא נוסף וחשוב לא פחות מאשר בחירת כיסא מנהלים על פי נוחות הישיבה בו, הוא ההתאמה של כיסאות מנהלים אל קו העיצוב הכללי במשרד. לצורך העניין, משרד עורכי דין יבחר כיסאות מנהלים בעלי אופי שמרני, כבדים יותר למראה ומשדרים חזות סמכותית ומכובדת. מאידך, חברות היי טק או חברות עיצוב המבקשות לרכוש כסא מנהלים עבור מנכ”ל החברה או עבור בעלי תפקידים אחרים בחברה, יבקשו לרכוש כיסאות מנהלים בעלי מראה מודרני, מסוגנן ומעוצב המשקפים את חזונם ואת כישוריהם העיצוביים.
הדרך הטובה ביותר לבחור כיסאות מנהלים התואמים את קו העיצוב של המשרד, היא על ידי הסתייעות בשירותיו של מעצב פנים מקצועי, ורצוי המעצב אשר ביצע את עיצוב הפנים במשרד. ישנם מעצבים רבים אשר ישמחו לסייע לכם בבחירה של כיסאות מנהלים, התואמים את עיצוב משרדכם, ואת אופי בית העסק.