רכישת כסא תלמיד

כסא תלמיד – ללמוד בנוחות

רבים אינם חושבים כך, אך בחירה של כיסא אשר מיועד תלמיד היא משימה מאוד קשה ולא פשוטה כלל וכלל. כל ילד, באשר הוא, לא אוהב את הרעיון שהוא צריך לשבת וללמוד ויתרה מכך, עוד להכין שיעור בית. על מנת להצליח להושיב ילד ללמוד יש להעניק לו את הסביבה האופטימאלית – שקט, שולחן נוח ואיך לא – כסא תלמיד באיכות גבוהה.

על מה לשים דגש בעת רכישת כסא תלמיד?

• קודם כל הגובה – כיסאות של תלמידים חייבים להתאים לגופו של הילד ולכן יש לבחור את כיסא התלמיד בקפידה, החל מגובה הכיסא ועד לרוחבו. כיסא זה חייב להתאים למידותיו של הילד על מנת שלא ילך “לאיבוד” בו, על מנת שרגליו לא יישארו באוויר, על מנת שלילד תהיה יציבות עם הכיסא.
• הקריטריון הבא לבחירה נכונה של כסא תלמיד הוא ההתאמה של הכיסא לשולחן. חשוב לזכור שכיסאות נועדו לשבת עמם מול שולחן ולכן חשוב מאוד שכיסאות אלו יהיו מותאמים בגודלם לשולחן שיש לילד בבית. כיסא זה חייב להיות נוח לא רק כשהילד יושב עליו אלא גם כותב, קורא וכדומה.
• כיסא שעשוי מחומר ידידותי – גופו של ילד הוא ללא ספק זעיר יותר מגופו של מבוגר ולכן זקוקים ילדים לתמיכה רכה יותר מאשר מבוגרים. מומלץ לבחור כיסא תלמידים אשר עשוי מחומרים ששומרים על חום (כמו כיסא מעץ או כיסא מפלסטיק). יש להימנע מכיסאות אשר עשויים ממתכת, ברזל ונירוסטה. זכרו – כסא תלמיד חייב להעניק לתלמיד יציבות ועם זאת להיות עבורו בסיס נעים וחם לשבת עליו.

חשוב מאוד לזכור

ילדים מהיותם ילדים נוטים לשחק עם דברים ובעצם לבחון גבולות לכן, בעת רכישת כסא תלמיד חשוב מאוד לבדוק לעומק את החומר ממנו עשוי הכיסא ואת רמת הגימור של הכיסא. רק תארו לכם רמת גימור גרוע של כיסא שרכשתם – כיסא שבו יש מסמרים בולטים, כיסא בעל פינות קשות או לחילופין חדות מדי, דברים אלו עלולים להוביל לפציעתו של הילד, דבר שאינכם רוצים שיקרה.

כסא לילדים – היכן מומלץ לרכוש?

כסא שהינו מיועד לתלמידים ניתן לרכוש בכל מיני חנויות, כמו למשל: חנויות של רהיטים, חנויות אשר מיועדות לציוד משרדי ואפילו בחנויות למוצרים אורטופדיים (בחנויות אלה מאוד מומלץ לרכוש כיסאות מכיוון שמדובר בכיסאות ברמה גבוהה). כמו כן, יש לזכור שקיימים הבדלים משמעותיים במחירי הכיסאות על פי האיכויות שלהם.

אם אינכם רוצים לצאת מהבית ובא לכם לרכוש כיסא דרך רשת האינטרנט, כיום אתם יכולים!. ניתן למצוא אתרים שמיועדים לרכישת כיסאות או רכישה באחת מרשתות הענק שמוכרות כיסאות וציוד משרדי נוסף. חשוב לרכוש ציוד אך ורק באתר שמאובטח לקנייה ברשת ושאתם גם מכירים אנשים שרכשו מאתר זה ציוד בעבר.