כסא מנהל-החלטה

כסא מנהלים – תעשה את ההחלטה הטובה ביותר לגב שלך

החלטת שהגיע הזמן לרהט מחדש את המשרד? הבנת שהכיסא שאתה יושב עליו שנים איננו מוצלח כפי שחשבת וכעת אתה רוצה לשדרג את כיסאך בכיסא מנהלים טוב באמת? אם אתה רוצה להעביר מסר של יוקרה, סמכות ובעיקר לשבת בנוח בזמן העבודה, רצוי מאוד שתשקיע בכיסא מנהלים.

כולנו כבר יודעים זמן רב שרהיטים הם לא אך ורק עזרים פרקטיים אלא גם חלק בלתי נפרד מהעיצוב של המקום בו הם נמצאים. ניתן למצוא כיום אנשים רבים שמעצבים את ביתם על ידי רהיטים חדשים וכאלו שאפילו קוראים לעזרתו של מעצב פנים שיעצב את חלל החדר בצורה חדשנית ועוצרת נשימה. חשוב לזכור – כיום אין צורך להוציא סכומי עתק על רהיטים בכלל ועל כסא מנהלים בפרט מכיוון שאלו מגיעים בכל מיני סוגים ועלויות.

מהו השימוש של כסא מנהלים?

אז מהו בעצם השימוש של כיסא מסוג כסא מנהלים? שימושו של כיסא המנהלים הוא מזמן לא רק במשרדים אלא גם בבתים פרטיים. הסיבה העיקרית לכך שכיסאות המנהלים התחילו להגיע גם לבתים פרטים היא מכיוון שכיסאות אלו מאוד נוחים ושומרים על הגב בעת הישיבה מול השולחן או המחשב. כיסא זה מותאם לישיבה ממושכת וכך מצליח הוא לשמור על הגב בצורה אופטימאלית.

כיצד לבחור כסא מנהלים?
כיום ניתן למצוא סוגים רבים של כיסאות מנהלים ועקב מגוון האפשרויות, רבים הולכים לאיבוד ופעמים רבות קונים כיסאות לא נוחים כפי שרצו. אז כיצד בעצם קונים כיסא טוב וברמה גבוהה? ובכן:

• לפני הכול יש לערוך סקר שוק, לקבל המלצות, לבדוק אילו כיסאות קיימים בשוק, לערוך השוואות מחירים בין הכיסאות המועדפים עליכם ולבחור עד איזה מחיר אתם מוכנים להשקיע.
• כסא מנהלים מגיע בכל מיני גרסאות, כמו למשל: כסא נדנדה, כיסא אורטופדי, כיסא בעל גלגלים כפולים ועוד. יש לבחור את הכיסא רק לאחר שישבת עליו ובדקת האם הוא מתאים לך.
• יש לבדוק את מידות הכיסא ומדוע? ובכן, יש לבדוק שהכיסא לא יהיה חסר פרופורציות לעומת גודלו של היושב בו (כיסא קטן מדי לאדם גדול וההפך) או לחילופין לא לבחור כיסא גדול מדי לחדר קטן מדי.
• איכות הכיסא – מכיוון שמדובר בכיסא שיהיה עמך שעות רבות במשך שנים על גבי שנים, אסור בשום פנים ואופן להתפשר על איכותו! יש לבחור כיסא מצוין ואיכותי.
• כשבוחרים כיסא יש לבדוק את סוג הבד שלו. הבד מוכרח להיות בד אוורירי ונושם. בד שמעודד הזעה עלול להפוך את הישיבה עליו לסיוט.

כיסא אורטופדי

חשוב לדעת שלא כל כיסא של מנהלים הוא אורטופדי. חשוב לבחור בכיסא מנהלים שיהיה ארגונמי ואורטופדי, כיסא מסוג זה יעניק תמיכה מלאה ויוצאת מן הכלל לגב. משענות אורגונומיות מצליחות להרגיע את הכתפיים ואף מצליחות למנוע הצטברות של לחץ ועומס עליהן.