בחירת שולחן מנהל

שולחן מנהלים – ליהנות משולחן קלאסי

שולחנות אשר מיועדים למנהלים הם ללא שום ספק הפריט הגדול והמרכזי בחדרו של המנהל. כשמגיעים לבחור שולחן מנהל יש לקחת בחשבון מספר של פרמטרים וזה בכדי להבטיח שהקנייה תהיה טובה וששולחן זה ישרת את משתמשו בצורה האופטימאלית ביותר.

בחירת שולחן מנהלים ביחס לגודל המשרד

כאמור מידות השולחן בחדר בו הוא מוצב הוא פרמטר מאוד קריטי בעת בחירת השולחן. נניח והמשרד הוא קטן הרי שאין מה להעמיס עליו עם שולחן מנהלים גדול במיוחד. אם מדובר על השולחן של ישיבות הנהלה חשוב מאוד לוודא כי השולחן הנבחר יהיה מספיק גדול ובמידה ולא תמיד ניתן לצרף לו תוספת בצורת T על מנת שיהיה אפשר לשבת בנוחות ועדיין לפרק את החלק המיותר כשאין בו צורך.

אם מדובר על משרד גדול ניתנת האפשרות להציב את שולחן המנהלים במרכז החדר ולבחור שולחן מאסיבי, רחב, מרשים שמשתלב עם שאר ריהוט החדר אך עם זאת ששולחן זה לא משתלט על מראה החדר לחלוטין.

שולחן מנהלים

כל מנהל סובל לעיתים תכופות מעומס ובלגן בשולחנו. עומס ובלגן זה עלולים לשלוח מסר גרוע ובעצם לבשר על חוסר ארגון שלאו דווקא מסתיים בשולחן. דבר זה יכול להשפיע באופן ישיר על עובדי המנהל ולקוחותיו השונים שיפרשו זאת כחוסר רצינות וכדומה ולכן מומלץ מאוד לצמצם את כמות הפרטים שנמצאים על השולחן.

כיום ניתן למצוא שולחנות של מנהלים שמתחתיהם יש מגש שנשלף למקלדת כך שהמקלדת נשארת חבויה (למעט זמן השימוש כמובן). את מסך המחשב ניתן להתקין מתחת לפלטת זכוכית וכך בעצם להצליח לחסוך מקום נוסף. ניתן למצוא שולחנות שמגיעים עם חור שדרכו ניתן להכניס את כלי החשמל ולחסוך בלגן ומראה לא אסתטי של חוטים פזורים. כמו כן, כמעט בכל שולחן מנהלים שמכבד את עצמו ניתן למצוא כוננית עם מגירות לאחסון של ניירות וכדומה.

כיצד לבחור שולחן מנהלים?

אין זה חשוב באיזה משרד נשב נרצה ששולחן המנהלים שנמצא במשרד זה יצליח להתאים לאווירה. לדוגמא ומדובר במשרד פרסום הרי שהשולחן במשרד זה אמור להיות גדול ולהצליח ליצור יצירתיות ואווירה נעימה. שולחן אשר עשוי מזכוכית וממתכת כשמסביבו כסאות צבעוניים נוחים, יכול לשדר ליושבים במשרד בדיוק את האווירה הזו.

לעומת זאת, נניח ומדובר במשרד של עורכי דין, הרי שמשרד זה לא צריך אלא מוכרח להשרות אווירה רצינות ויוקרתיות. שלחנות למשרדים אלו יהיו בדרך כלל שולחנות כבדים אשר עשויים מעץ המייפל, דובדבן או לחילופין מעץ האלון. שולחן זה יכלול מסביבו כיסאות מנהלים איכותיים וגדולים על מנת להשרות את האווירה המתאימה.

חשוב לזכור – שולחנות שמיועדים למנהלים הם הפריט המרכזי אצל המנהלים בחדר, הן מבחינת גודלם בחדר והן מבחינת האווירה שהם מצליחים לייצור. חשוב שלמנהל יהיה נוח לעבוד עם שולחן זה, אחרת, שולחן זה לא יהיה שווה בעצם כלום.