ריהוט משרדי – יופי עיצובי

בכל ארגון או לחילופין עסק אשר מכבד את עצמו ניתן למצוא ריהוט משרדי. ריהוט משרדי יכול להיות שולחנות משרדיים, כיסאות משרדיים, חדרי ישיבות מעוצבים בטוב טעם, מגירות אחסון, ארונות אחסון וכדומה. כאשר מגיעים לבחור את הריהוט המשרדי נהוג לבצע את הבחירה בהתאם לכמה דברים: צורכי העבודה, צרכי העובדים ובהתאם לתקציב הכלכלי של המשרד/הארגון.

ריהוט משרדי – לעבוד בכיף


אין דבר יותר מעצבן מלעבוד במשרד בו הריהוט המשרדי ישן ובלוי, הכיסאות מתפרקים ולא נוחים והעיצוב פשוט לא נעים לעין. יתרה מכך, אין דבר יותר מעצבן ללקוח מלהגיע אל משרד כזה. חשוב להבין שריהוט שמיועד למשרד מוכרח קודם כל להיות עשוי מחומרי גלם ברמה גבוהה, חומרי גלם איכותיים.

ניתן למצוא כיום ריהוט משרדי מחומרי גלם שונים, כמו למשל: ריהוט מזכוכית, ריהוט מעץ מלא, ריהוט אשר עשוי מברזל וזה משמש כבחירה אידיאלית לאנשים שמחפשים לא רק ריהוט מעוצב אלא גם ריהוט משרדי שיחזיק לאורך זמן. כמו כן, קריטריון נוסף אותו חובה לקחת בחשבון הוא נוחות השימוש ברהיט אותו עומדים לרכוש למשרד. נניח ומדובר על כיסא למחשב, הכיסא צריך להיות תואם לגודלו של העובד, גודל המשרד ולצבע הרהיטים הנוספים שיש במשרד.

אם בוחרים ריהוט משרדי עבור מנהלי הארגון/העסק ומנהלים אלו נוטים לארח לעיתים קרובות לקוחות לישיבות ארוכות, חשוב מאוד שהעיצוב יראה יוקרתי, מזמין וחשוב מכך – נוח. יש לבחור כיסאות אירוח שיהיו מרווחים ומעבר לכך – גם בריאים לישיבה ממושכת. אם מדובר על נציגי שירות או לחילופין עובדי הייטק הרי שמומלץ לחפש כיסאות למחשב ולא כיסאות לישיבה בלבד (יש שוני משמעותי בין השניים).

ריהוט משרדי שהינו ביתי.


אז איזה ריהוט שהינו משרדי שיתאים גם לבית ניתן למצוא כיום? ובכן, קודם כל חשוב לדעת שאם מדובר על משרד שנמצא בתוך הבית, מומלץ שתהיה לו כניסה נפרדת מכיוון שבמידה ומגיעים אל המשרד לקוחות, רצוי שתהיה הפרדה, פרטיות וסביבת עבודה נוחה. ניתנת גם האפשרות לעצב את המשרד הביתי בצורה שהינה יוצאת מן הכלל, כמו למשל:

• כיסא משרדי – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כיסאות משרדיים, אז כיצד מוצאים את הכיסא המתאים? ובכן, רצוי לרכוש את הכיסא הטוב ביותר – כיסא ארגונומי כאשר  כיסא זה מתכונן וכן גם בנוי בצורה הנכונה והטובה ביותר לבריאות הגב.
• שידת מגירות – שידת המגירות, בדרך כלל, מותאמת אל שולחן העבודה ומאפשרת להשתמש בה לאחסון של ניירות, דואר, כלי כתיבה, מסמכים חשובים וכולי.
• ארון אחסון – ארון אחסון הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש כאשר מגיעים לעצב חדר עבודה ביתי. ארון אחסון יאפשר לתייק קלסרים כך שניתן בעצם להימנע מבלגן מיותר על השולחן. כמו כן, בתוך הארון האחסון ניתן לאחסן קטלוגים, חוברות וכל מיני דברים חשובים נוספים.
• שולחן משרדי – אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מגיעים לעצב משרד הוא שולחן משרדי. אסור בשום פנים ואופן להקל ראש בנושא הנ”ל ולכן יש לבחור בשולחן מספיק רחב כך שיהיה ניתן להניח עליו את המחשב, מקלדת, עכבר ובעצם שגישת העבודה תהיה נוחה וכן גם רחבה מספיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *