ריהוט משרדי – להפוך את מקום העבודה לחוויה

איש איננו אוהב לקום מוקדם ולצאת אל העבודה אך אם יש דבר מסוים שיכול להפוך את השהייה במשרד לנעימה יותר אז למה שלא לעשות את זה? כיום אנשים רבים שמים דגש על הנושא של ריהוט משרדי.

כמו כן, מעבר לחשיבות הנוחות של עובדי העסק/ארגון חשוב שגם הלקוחות של העסק/ארגון יוכלו ליהנות להגיע אל המקום. כיום עולם העיצוב תופס חלק מאוד מרכזי בכל הנוגע למראה של משרדים בארץ ובעצם בכל העולם.

ריהוט משרדי – לעבוד בנוחות


אז אילו אפשרויות עומדות בפני בעל העסק או לחילופין בעל הארגון בעודם מנסים לשנות, לייפות ולהפוך את המקום לנעים ולנוח יותר הן לעובדים והן ללקוחות? ובכן, האפשרויות אשר עומדות בפני בעל העסק בכל הנוגע אל ריהוט משרדי הן רבות. המראה הפופולרי ביותר כיום הוא המראה העתיק וכן גם הפשוט ביותר. בכדי ליצור את המראה המדובר בעל העסק צריך לרכוש רהיטים במחירים מאוד נוחים. חשוב לזכור שמראה הוינטאג’ מעניק תחושה של חמימות וביתיות.

כמו כן, ניתן למצוא ריהוט משרדי שהינו הרבה יותר יקר ובהתאם לכך גם יותר מודרני, המחיר מגיע בהתאם לכך. אם בעל העסק/הארגון מעוניינים ברהיטים מעט יותר יוקרתיים מומלץ קודם כל לבחון את הטעם ולבדוק האם הצבעים והרהיטים שנבחרו יתאימו לגודל המשרד וצבעיו.

חלק מתהליך ריהוט משרדי חדש הוא נוחות הרהיטים. כיום אנשים רבים מוצאים את עצמם שעות רבות בעבודה ולעיתים אפילו יותר מבבית. אווירה נוחה וכן גם נעימה יכולה להשפיע בצורה משמעותית על תפוקת העבודה ויתרה מכך – על בריאות העובדים. אם לדוגמא בעל המשרד ירכוש כיסא לא נוח ושולחן נמוך, הדבר יכול לגרום לבעיות בריאותיות בברכיים, בגב, בצוואר ולתפיסת שרירים. כיום ניתן למצוא רהיטים שהינם מעוצבים אך יחד עם זאת הם גם נוחים וטובים מבחינה בריאותית.

ריהוט משרדי – בחירת הרהיטים.

כאשר מדבר על בחירה של כיסאות (לצורך העניין) נוחות הרהיט חשובה מאוד מכיוון שבמידה והכיסא לא נוח ובעקבות כך הישיבה עליו לא נוחה ולא נכונה, הדבר יכול לגרום לא רק לאי נוחות גדולה אלא לכאבי גב ולנזק מצטבר בגב. בדיוק בשל סיבה זו חובה לשלם מעט יותר ולרכוש כיסאות בריאותיים או לחילופין כיסאות אורתופדיים. כיום ניתן למצוא אינסוף של עיצובים שונים כך שגם כיסא אורטופדי יכול בקלות להשתלב עם עיצוב המשרד.

אם מדובר על עיצובו של כיסא, כיום מקובל לבחור בכיסא משרדי שיהיה בעל עיצוב נעים לעין וכן גם סולידי. חשוב שהכיסא השתלב בצורה טובה ויפה עם שאר הרהיטים אשר נמצאים במשרד. אם לדוגמא בעל העסק מעוניין לרכוש כיסאות מנהלים הוא יכול למצוא את עצמו עומד בפני מגוון עצום של עיצובי כיסאות מנהלים ובהתאם לכך המחיר גם יותר יקר. חשוב לזכור שכיסא מנהלים בא לייצג משהו ומייצג את חשיבותו של בעל העסק – המנהל. חשוב לבצע סקר שוק לא רק אודות חומרי הגלם מהם עשויים הרהיטים, נוחות הרהיטים והצבעים אלא לערוך סקר שוק אודות המחירים שמקבלים ולאחר מכן לערוך השוואה בין המחירים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *