כיסא משרדי – להרגיש את ההבדל

כאשר אנו הולכים לבחור כסא משרדי אנו מצפים לשיא הנוחות. השאלה שאנו חייבים לשאול את עצמנו בעת חיפוש אחר כסא משרדי הוא האם אנו בעצם מוכנים להשקיע עבור כסא ברמה גבוהה או האם אנו רוצים כסא נוח אך לא מוכנים להשקיע את המאמצים הכלכלים עבור כסא מהסוג הנ”ל?

חשוב לזכור שבעת בחירת כסא משרדי או כל פריט משרדי אחר, יש כמה וכמה גורמים אליהם יש להתייחס, כמו לדוגמא: צבע הכסא (חשוב שצבע הכסא לא יהיה שונה משאר צבעי הרהיטים של המשרד), גובה הכסא, הארגונומיות של הכסא וכדומה. חשוב לתכנן בצורה נבונה מאוד את מיקומו של הכסא על מנת שהשהייה והשימוש בו יהיו נוחים ולא פחות חשוב מכך – בטוחים.

מדוע חשוב לבחור כסא משרדי איכותי?


רבים שואלים את עצמם – מדוע לי להשקיע מאות שקלים על כסא משרדי איכותי אם אני יכולה לרכוש כסא משרדי פחות איכותי בכמה עשרות שקלים? ובכן, התשובה היא ברורה – הבריאות שלכם. ישיבה בכסא שאיננו איכותי עלולה (במקרה הטוב ביותר) רק להיות “לא נעימה ולא נוחה”. במקרים קצת פחות נעימים, ישיבה בכסא שאיננו איכותי יכולה ליצור בעיות שונות, כמו למשל: בעיות ברגליים, בעיות בגב ואף לפגוע ביציבות של הגוף בכלל. חשוב לזכור – על המעסיק לרכוש ריהוט משרדי לא רק יפה אלא גם נוח לעובדיו. רהיטים שיבטיחו לעובדיו ישיבה נוחה וטובה מבחינה בריאותית.

בעל משרד שצריך לרכוש רהיטים למשרדו חייב להסתכל על רכישת הרהיטים בכלל ועל רכישת כסאות משרדיים בפרט בצורה הבאה: אמנם מדובר על השקעה מעט יותר יקרה מרכישה של כמה כסאות משרדיים זולים ופחות טובים בריאותית אך ההשקעה תשתלם כאשר לעובדי המשרד יהיה כיף ונעים לעבוד ולא פחות חשוב מכך – בריאותם של העובדים לא תיפגע ובעקבות כך הם לא יחסירו ימי עבודה.

כסא משרדי – מידע שחשוב לדעת.


האם אתם בעלי משרד שמעוניינים לרכוש כסאות למשרד זולים יותר? ובכן, אולי רצוי שתדעו את הנתונים הבאים רגע לפני שאתם רוכשים כסא משרדי שאיננו איכותי. בכל יום אחוז אחד מכוח העבודה איננו נמצא בעבודה בעקבות חופשת מחלה. חופשת המחלה נגמרת בעקבות בעיות גב שונות ובעקבות כך מעל מיליון ימי עבודה הולכים לאיבוד כל שנה ושנה.

ההוצאות של המעסיקים בעקבות כך (וכן ההוצאות של משרדי הרווחה) שכוללות בתוכן – החלפת ריהוט, חופשות מחלה, מציאת עובד קבוע או זמני, התמודדות עם תביעות וכולי, מגיעים למיליוני שקלים. אם נסתכל על הנתונים בעולם בכלל נגיע למספרים עצומים של כ- 600 מיליון יורו לכל שנה!

כסא משרדי – למה הוא נועד?


אז למה כסא שהינו כסא משרדי בעצם נועד? ובכן, כסא שהינו משרדי חייב לספר כמה מטרות, כמו למשל: חופש תנועה כאשר יושבים עליו, תמיכה טובה בעמוד השדרה, אפשרות של הטיית המושב לנוחות מרבית, התאמת הכסא לכל מיני גבהים שונים בעמדות העבודה, מניעה של הפרעות לזרימת הדם ברגליים, יכולות ניידות יחד עם עמידות ויציבות באותו מקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *