רכישת ריהוט משרדי

רכישת ריהוט משרדי


משרד חדש או משרד קיים צריך לרכוש ריהוט משרדי אשר משתנה בהתאם לאופי המשרד וצרכיו כאשר ישנו פריט אחד אשר קיים כמעט בכל משרד והוא כסא מנהלים. מדובר בכיסא שהוא לרוב הרבה יותר גדול, ומרשים מהכיסאות האחרים וזאת כדי לסמן במידה מסוימת את מעמדו של היושב עליו.
אם בעבר כסא מנהלים היה כסא עור גדול ומגושם, כיום המבחר של כסאות המנהלים הינו רב ומגוון וניתן לרכוש כסא מנהלים בדגמים חדישים ואף בצבעים יוצאי דופן שכן כיום ישנו דגש על עיצוב המשרד וככל שגיל המנהלים יורד כך גם הרצון ליצור משרד מעוצב בסגנון צעיר ועדכני.
כסא מנהלים איכותי הוא כזה אשר יש בו תמיכה טובה לגב ורצוי אורתופדית שכן הישיבה הממושכת עשויה לגרום ללחץ על עמוד השדרה ולבעיות גב ולכן יש לדאוג ולהשקיע ברכישת כסא מנהלים מהסוג הטוב ביותר וכך לדאוג כי השהות הרבה במשרד תהיה בנוחות מקסימאלית ועם מינימום נזקים לגוף.

איך בוחרים כסא מנהלים?
הדרך הטובה והמהירה ביותר לבחירת כסא מנהלים היא באמצעות גלישה באתרים באינטרנט למכירת ציוד משרדי וכך ניתן בקלות לעשות סקר מחירים מקיף בין החברות השונות כאשר חשוב לוודא כי החברה ממנה אתם רוכשים כסא מנהלים שיש עליו אחריות לתקופה ארוכה ושירות לאחר הרכישה.
בחירת כסא המנהלים צריכה להיעשות תוך התחשבות רבה בגובה ובמשקל היושב עליו שכן קיימים כסאות מנהלים מסוגים שונים וכל אחד רגיש לנוחות אחרת ולכן תמיד עדיף לנסות את הכיסא בטרם רוכשים אותו ובנוסף יש חשיבות גם לחומר ממנו עשוי הכיסא שכן לא כולם אוהבים עור ויש כאלה המעדיפים כסא מבד נושם דווקא.
פעמים רבות משרדים מסוימים יוצרים קשר עם חברה לריהוט משרדי וממנה מזמינים את כל הציוד כמו גם הכיסאות אך נראה כי לעתים מדובר בטעות שכן כל חברה מציעה מבחר מוגבל של מוצרים ולכן עדיף שיהיו בכל משרד כמה קטלוגים של כמה חברות שונות וכך גם לעשות השוואת מחירים בניהן.

כסא מנהלים ותדמית

אחת הדרכים של בעלי תפקידים שונים למצב את עצמם במשרד ובארגון כלשהו הינה באמצעות רכישת ריהוט יוקרתי ומפואר יותר כך שבמידה ונכנסים למשרדם קל יהיה לזהות כי המדובר במשרד של מנהל בכיר דווקא ולא של עובד זוטר וזאת אף מבלי לקרוא את הכיתוב והדרוג של אותו אדם בכניסה לחדרו.
היתרון של מיתוג באמצעות ציוד הוא רב שכן כך נוצרת הבחנה בין בעלי התפקידים השונים ומי שמגיע למשרד באופן אוטומטי המראה היוקרתי משפיע על התייחסותו לאיש העומד מולו. במיוחד באם מדובר במשרד יוקרתי אשר קיימת ציפה מאת הלקוחות או העובדים כי משרדי המנהלים יהיו מרשימים ביותר.
כסא מנהלים מוצלח אכן משפיע על התדמית עם זאת יש דרכים נוספות למתג את המשרד וליצור בו אווירה יוקרתית כמו תאורה, תמונות וריצוף מושקע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *