אופי שולחן מנהל

בחירת שולחן מנהלים

בחירה של שולחן מנהלים לחדר המנהל היא בהחלט נושא לא פשוט. שולחן מנהלים הוא הרהיט העיקרי בחדר המנהל, והוא משקף את מעמדו ואת רצינותו בעיני כל אדם המבקר במשרד. מכאן, בחירה של שולחן מנהלים תתבצע תוך חשיבה מוקדמת מעמיקה, או על ידי שימוש בשירותיו של מעצב פנים מקצועי אשר יתאים ביד אמן את השולחן לסגנון העיצוב הכולל של המשרד.
אם בכל זאת החלטתם לנסות את מזלכם ולבחור שולחן מנהלים בכוחות עצמכם, הבאנו לפניכם מספר טיפים ועצות אשר יוכלו לסייע בבחירת שולחן מנהלים מתאים למשרד שלכם, ובכדי להבטיח כי התוצאה שתתקבל תהיה מרשימה דיה, ומכובדת מספיק בכדי לקלוט אל המשרד לקוחות ממגוון אוכלוסיית העסקים הישראלית והעולמית, שכן בוודאי שלא מדובר על בחירה של כסא תלמיד סטנדרטי…

בחירת שולחן מנהלים – חומרי הגלם
חומרי הגלם המשמשים לייצור שולחן מנהלים הם לרוב שילוב של עץ ופורמייקה. יחד עם זאת, מעצבי שולחנות מנהלים איכותיים מסביב לעולם ובארץ, משלבים חומרי גלם מסוגים אחרים בעיצוב השולחן בהם נירוסטה, אלומיניום וזכוכית. נתמקד איפה, בבחירת שולחן מנהלים על פי טיב העץ ממנו יוצר השולחן.
בחירת שולחן מנהלים על פי איכות העץ היא קריטית, שכן העץ המתאים תחילה ישדר יוקרה ואיכות, ובמקביל, ישמר את איכות השולחן למשך שנים ארוכות של שימוש בו. מוטב שלא להתפשר על איכות העץ ושלא לבחור שולחנות מעצי סנדוויץ’ או מלמין, שכן לאלו נטייה להתבלות ולהתקלקל כעבור זמן לא רב של שימוש. בחירה בעץ מלא כגון עץ מייפל או אלון, לא בלבד ותבטיח שימוש ממושך בשולחן ומניעת סימני הזמן על גביו, אלא תבטיח שידור יוקרה ואיכות לקהל הלקוחות המבקרים.

בחירת שולחן ממנהלים – התאמה לעיצוב
עיצוב משרד מנהל מתבצע בדרך כלל על ידי מעצבים מקצועיים. העיצוב צריך לשדר יוקרה ואמינות, ובאותה מידה לא להגזים יתר על המידה בריהוט גרנדיוזי ומורכב בכדי שלא להשרות תחושת איום כלשהיא על המבקר במשרד. התאמה של שולחן מנהלים לעיצוב, תתבצע על פי רוב גם כן על ידי שימוש בשירות של מעצבים, אך אם בכל זאת עיצבתם את המשרד בכוחות עצמכם, דאגו להתאים את השולחן אותו ברצונכם לבחור הן בבחינת הצבעים המתאימים, והן בבחינת התאמתו אל כסא מנהלים וכן לסגנון של הרהיטים השונים המוצבים במשרד.
אנו ממליצים בחום על שימוש בשירות של מעצב פנים בבחירת שולחן המנהלים, ולו למטרות ייעוץ. ניתן יהיה לשלוח תמונות של שולחן מנהלים אל המעצב בכדי שזה יסייע בבחירה אף מרחוק. חשוב לזכור, כי התאמה נכונה של שולחן מנהלים למשרד, תשפיע באופן מוחלט על מראהו הכללי, ובחירה שגויה עשויה להוות בעיה משמעותית.
לסיכום, התאמה של שולחן מנהלים למשרד היא נושא מורכב, ובהחלט מוטב להסתייע באנשי מקצוע. עם זאת, הקפדה על הכללים אותם הזכרנו לעיל, תסייע בבחירה שולחן מתאים לכם, ובעיקר לנוחיות מרבית של שעות הפעילות הממושכות במקום העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *