כסא מנהלים – חוויית ישיבה ברמה אחרת

אם אתם בעלי משרד או לחילופין מתכננים לפתוח משרד משלכם, אתם בוודאי מודעים לכך שמשרד שנראה יוקרתי ואמין מצליח למשוך יותר לקוחות לעומת משרד עם רהיטים בלויים ואווירה לא נעימה. אז כיצד ניתן ליצור אווירה ועיצוב שיקנו ללקוחות אווירה טובה שתשדר מקצועיות ואמינות?

ובכן, אם בעבר איש לא שם דגש על עיצוב משרדים וחשיבותו, הרי שכיום מדובר בתורה שלמה. אחד הדברים החשובים שיש לעשות בעת בחירת ריהוט למשרד הוא לבחור שולחנות איכותיים וכמובן שגם כסאות. אם בעבר אנשים היו עוסקים בעיקר בעבודת כפיים הרי שכיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, אין צורך עוד לעבוד מול מכונות כאשר מחשבים עושים את כל העבודה. כיום העבודה נעשית רובה במשרד אל מול המחשב בישיבה, שעות על גבי שעות.

על מנת שעובדי המשרד ירגישו נוח ובכדי שקולגות ולקוחות יוכלו להרגיש בהבדל בין משרד זוטר לבין משרד רציני שמכבד את עצמו, יש לבחור ברהיטים מחומרי גלם משובחים ורהיטים נוחים לישיבה. כסא ובעיקר כסא מנהלים מוכרח להיות כסא שלא רק מותאם לעיצוב הכללי של המשרד אלא גם כסא מנהלים נוח, כסא שמתאים לישיבה ממושכת.

כסא מנהלים – לשבת שעות מבלי לפחד.

כפי שציינו קודם לכן, עיקר העבודה במשרד נעשית בישיבה מתמשכת אל מול המחשב. כיום ניתן למצוא משרדים רבים שעובדים שעות בישיבה אל מול המחשב, כמו לדוגמא: עורכי דין, עובדי הייטק, גרפיקאים, משרדי ממשלה, שירותי לקוחות שונים, מזכירות, מנהלי אתרים וכולי. בדיוק בשל כך, חובה, בראש ובראשונה, לדאוג לריהוט קודם כל נוח לפני יפה.

חשוב להבין שלא כל כסא (ואין זה משנה אם מדובר על כסא מזכירות או לחילופין על כסא מנהלים) הוא כסא שמיועד לישיבה שהינה ממושכת. ניתן למצוא בשוק כסאות רבים במחירים מאוד זולים אך הם אינם מעניקים תמיכה אורתופדית ובשל כך ישיבה ממושכת עליהם עלולה לפגוע בעמוד השדרה.

כסא מנהלים (ובכלל כסאות איכותיים) אשר מיעודים לישיבה ממושכת אל מול המחשב ובכלל הם כסאות שיהיו בעלי מושב מרווח ומרופד, כסאות בעלי משענת רחבה, כסאות עם גלגלים וכן גם בעלי משענות ידיים נוחות, רחבות ולעיתים אף מרופדות. כיום כסא מנהלים ברמה גבוהה הוא כסא בעל ריפוד מעור או לחילופין ריפוד שהינו דמוי עור. כמו כן, מכיוון שניתן למצוא סוגים שונים של כסאות מנהלים ניתן למצוא מנהלים שמבקשים כסא מנהלים
שהינו אוורירי יותר וכן גם בעל ריפוד קליל יותר.

כסא מנהלים איכותי ובריאות הגב.


על מנת להצליח למצוא כסאות מנהליים ברמה מקצועית חשוב מאוד לערוך סקר שוק. כיום ניתן למצוא שפע של חברות אשר מתיימרות להיות חברות שמייצרות כסאות אורתופדיים, כסאות שניתן (כביכול) לשבת עליהם שעות מבלי לחשוש לבריאות הגב. על מנת להיות סבורים ובטוחים שהחברה ממנה רוכשים את הכסאות היא אכן חברה כזו, יש לערוך סקר שוק.

חשוב לבדוק שהחברה ממנה תרכשו את הכסאות המנהלים אכן מייצרות כסאות אורתופדיים, כסאות בעלי משענת רחבה, כסאות שתומכים בעמוד השדרה. ניתן לבדוק האם אנשים שרכשו מחברה זו את הכסאות אכן מרוצים (לשאול חברים, בני משפחה, מכרים או להיכנס לאינטרנט ולחפש אחר המלצות או הזהרות). אל תשכחו לערוך גם השוואות מחירים ולבדוק שהמחיר שנותנים לכם הוא אכן מחיר משתלם וכדאי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *