כיסא מנהל – כל מה שצריך לדעת

גם אם נרצה או לא נרצה, בעודנו מגיעים לעצב משרד או משרד ביתי, חשוב שנבין שכסאות מסוג כסאות מנהלים הוא בעצם תחום בפני עצמו. כסא מנהל אמור להיות כסא ששומר על מימד פונקציונלי. יתרה מכך, כסא מנהל מוכרח להיות בעל חזות אסתטית ולהצליח לשדר “עסקים” (ביזנס).

“שוק” כסא מנהל הוא תחום נרחב שבזכות הטכנולוגיה [המתקדמת של היום מצליח להעניק ליושביו פתרונות ישיבה מאוד חכמים יחד עם פתרונות עיצובים מגוונים אשר מותאמים לכל מנהל על פי עיצוב משרדו וסגנונו האישי. כסא מנהל איננו מככב אך ורק במשרדים אלא ניתן למצוא אותם גם בחדרי עבודה בבית. חשוב לזכור – כסא מנהל הוא כסא שמעיד על סטטוס כך שכסאות אלו הם גם בעלי תפקיד תדמיתי חשוב.

כסא מנהל – נוחות כחלק בלתי נפרד מהרכישה.


כאשר אדם פרטי או לחילופין בעל משרד מגיע לחנות רהיטים על מנת לרכוש כסא מנהל, עליו לזכור שמעבר לעיצובו של הכסא חשוב מאוד שהכסא יהיה אורתופדי או לחילופין ארגונומי. כסא זה מוכרח להיות מסוגל להעניק תמיכה מלאה לצוואר וכן גם לחוליות הגב. כסא מנהל שאיננו נעשה על פי העקרונות הרופאים עלול לגרום לחוסר נוחות, במקרה הטוב.

במקרים הגרועים יותר כסא שאיננו נעשה על פי העקרונות הרופאים עלול לגרום לעצבנות וחוסר מנוחה כך שתפקוד העובד יהיה מאוד לקוי. כמו כן, כסא שאיננו נעשה על פי עקרונות אלו עלול לגרום לכאבי גב, כאבים בעמוד השדרה וכן גם נזקים בעמוד השדרה, כאבי צוואר וברכיים.

מומלץ מאוד להשקיע עוד כסף ולבדוק היטב את כסא מנהל טרם מחליטים לרכוש אותו. כיום כסאות שמיועדים למנהלים הם בעלי פטנטים שונים שמאפשרים ליהנות מישיבה נוחה במיוחד. כסא של מנהל שנעשה על פי העקרונות הרופאים יהיה בעצם כסא שנעשה מחומרים מאוד חזקים, כסא בעל רמת גימור גבוהה כאשר כסא זה מצופה מעור נאפה רך ואיכותי וזה על מנת להעניק לכסא את האפקט הנדרש.

סוגי כסא מנהל


• כסא מנהלים בעיצוב הייטק – כסא זה הוא מתכונן ברמה מקצועית גבוהה והינו מצויד ברשת שמאפשרת לגוף לנשום. כמו כן, לכסא זה יש גם מנגנון סמי סינכרוני שזה מאפשר נעילה בכל מצב. הכסא הנ”ל נהנה מטכנולוגיה מתקדמת של בוכנה פנאומטית שזו מאפשרת בלימת זעזועים.
• כסא מנהלים עם מנגנון נדנדה – כסא זה מאפשר את הטייתו של הכסא לאחור והוא גם בעל נעילה במצב זקוף. בסיסו של הכסא מאוד חזק וכן גם עמיד והוא בעל שילוב של גלגלים כפולים, מה שמבטיח ליושב הכסא ניידות קלה ועמידות לזמן רב.
• כסא יוקרתי ומפואר – כסאות מנהלים אלו נחשבים לא רק כיוקרתיים ויפים אלא גם אורתופדים וארגונומיים והם מגיעים בשילוב מיוחד של בד רשת אשר מתאים מאוד לתנאי האקלים בארץ. כסאות אלו מגיעים עם בסיס ניקל בעל חמש זרועות ועם גלגלים כפולים אשר מאפשרים ניידות קלה במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *