רהיטי משרד והשפעתם על אופי המשרד

אין שום צל של ספק שלכל משרד ואין זה משנה מהו תחום עיסוקו, יש אופי משלו. אופי המשרד נגזר למעשה ממספר גורמים. רבים נוטים לחשוב שאופי המשרד נגזר דווקא מתחום עיסוקו אך מחשבה זו, ברובה, היא דווקא מוטעית.

ניתן למצוא גורמים נוספים אשר מעידים על אופיו של המשרד, כמו למשל: אופי העובדים ואופיים של המנהלים שאלו מכתיבים (בדרך כלל) את האווירה הכללית ששוררת במשרד. אופי זה ללא שום ספק גם משפיע בבחירת רהיטי משרד.

סוגי רהיטי משרד


ממש כמו רהיטים שמיועדים לגינה הפרטית שלנו וכן גם לביתנו, גם רהיטי משרד מתחלקים לכמה סוגים. שמגיעים לבחור רהיטי משרד יש לקחת בחשבון לא אך ורק את נוחות המשתמש העיקרי ברהיט אלא את הנוחות של כל עובדי המשרד.

• כסאות – כסאות הם חלק בלתי נפרד מתוך רהיטי משרד. משרד הוא בעצם מקום עיקרי בו העובד מבלה את רוב שעות יומו. המנהל הוא אדם שיושב שעות על גבי שעות על הכסא שלו מול המחשב, מזכירות יושבות על כסאות, לקוחות שמגיעים יושבים סביב שולחן המנהל, עובדים יושבים על הכסא וכן הלאה. כסא חייב לספק שני דברים – נוחות ועיצוב. כסאות נוחים יעלו את יעילותם של תפוקת העובדים ויצליחו לשמור על ערנותם במש העבודה. על מנת להצליח להשיג נוחות מרבית חשוב לרכוש כסאות ארגונומיים, כסאות עם משענת לראש ולידיים ובעלי מנגנון שמותאם אישית. כיום ניתן למצוא כסאות שנעשו על ידי מעצבים, רופאים ואורתופדיים.

• עמדות מחשב – אחד מתוך רהיטי משרד הנפוצים ביותר הם עמדות המחשב. עמדת מחשב שהינה פונקציונאלית ונוחה היא למעשה אחד ממפתחות ההצלחה של העסק לעבודה יותר יעילה. רהיטי משרד מוכרחים להיות לא רק יפים אלא גם שימושים ונוחים ולכן את עמדות המחשב ניתן למצוא בכל מיני צורות החל מעמדות קטנות לחללים קטנים ועד לעמדות גדולות שמתאימות לא רק לעבודה אל מול המחשב אלא גם לכתיבה, ללמידה ולאחסון. חשוב לוודא בעת בחירת רהיטי משרד מסוג עמדות מחשב שמדובר בעמדות נוחות ופרקטיות.

• שולחנות – לכל עובד יש את השולחן שלו. על השולחן להיות נוח, רחב ושבעצם יאפשר לעובד ליהנות מהעבודה בשולחנו. אם מדובר על שולחן אותו צריכים לחלוק מספר עובדים, על השולחן להיות מואר בכל המקומות ולהיות בעל שטח שיתאים למספר מחשבים. אם מדובר על שולחן ישיבות הוא מוכרח להיות רציני וגדול. בדרך כלל שולחן ישיבות יהיה עגול על מנת שכל יושביו יהיו בקשר עין זה עם זה.

• ניתן רהיטי משרד נוספים, כמו למשל: ארונות אחסון, מדפים, מגירות, ספות שמשמות את אזור ההמתנה, מתקני מים וכולי. כמו כן, על מנת להצליח למצוא את רהיטי המשרד במחירים האטרקטיביים והטובים ביותר יש לערוך סקר שוק.
סקר השוק חייב לכלול מספר חברות שמוכרות רהיטי משרד לחברה/משרד זקוק, יש לבדוק מאילו חומרי גלם עשויים הרהיטים ולאחר מכן לערוך השוואות מחירים בין החברות ולקחת את החברה לא רק המשתלמת והאטרקטיבית ביותר מבחינת המחיר אלא גם מבחינת חומרי הגלם. יש לזכור – המטרה שהרהיטים לא רק ייראו יוקרתיים אלא שגם יצליחו להחזיק לאורך זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *