חשיבותם של רהיטי משרד

במידה והחלטתם לפתוח עסק חדש, אתם בוודאי מתלבטים על רהיטי משרד לעסק החדש שלכם. אין שום ספק שלא תרצו לקחת רהיטים ישנים וכך לפתוח את העסק שלכם. אם אתם מחפשים ריהוט חדש עם טעם שיצליח לשנות את האווירה אך לא בטוחים מה אתם בדיוק צריכים, הגעתם אל המקום הנכון.

רהיטי משרד – כיצד לבחור ריהוט?


רגע לפני שמתחילים להכין רשימה אודות רהיטי משרד ודרישותיכם מרהיטים אלה, רצוי לשאול את עצמכם את השאלות הבאות: מהו גודל המשרד שלכם? איזה עסק יש לכם? כמה מטר מרובע יש בעסק שלכם? האם אתם ועובדיכם תצטרכו להשתמש הרבה בשולחנות כתיבה (מחשב וכולי), האם המשרד זקוק לרהיטים מעוצבים?

על ידי שאלות אלו יהיה ניתן לבחור רהיטי משרד אשר מותאמים לצרכיו של המשרד. אם מדובר במשרד שאליו לא מגיעים לקוחות, הרי שלא צריך להוציא סכומי עתק על רהיטים יוקרתיים ופינת ישיבה אך במידה ומדובר על משרד יוקרתי אליו מגיעים קולגות ולקוחות שונים הרי שחשוב להשקיע בעיצוב, פינת המתנה, פינת קפה וכדומה.

רהיטי משרד – לא רק ללקוחות.

חשוב לזכור שרהיטים מסוג רהיטי משרד אינם חשובים אך ורק ללקוחות או לקולגות אשר מגיעים אל המשרד אלא גם לעובדי המשרד עצמו. אף עובד איננו רוצה או נהנה לעבוד עם ציוד ישן ובלוי ויתרה מכך – רהיטים לא נוחים. במידה ומדובר ברהיטים ישנים ולא נוחים, במקרה הטוב, הם יגרמו לאי נוחות. במקרים גרועים hu,r רהיטים אלו (הכוונה היא בעיקר לכיסאות וספות), עלולים לגרום לכאבי גב, כאבי פרקים, כאבי צוואר, כאבי ברכיים וכדומה.

על מנת שעובדי המשרד יעבדו בכיף ותפוקתם תהיה גבוהה יש לשים דגש על ריהוט ארגונומי. רהיטים ארגונומיים הם רהיטים שנעשו בקפידה ובתכנון של מעצבים, רופאים ואורתופדים ולכן מצליחים הם לספק את מלוא התמיכה שהגב זקוק לו בזמן העבודה. חשוב לזכור שפעמים רבות אנו נמצאים יותר במשרד מאשר בבית ולכן אנו יושבים שעות על גבי שעות על כיסאות. כיסא שאיננו נוח יכול, במשך הזמן, לגרום לנזק מצטבר ולעיתים אפילו בלתי הפיך.

רהיטי משרד – הריהוט הנחוץ


אז מהו בעצם הריהוט הנחוץ למשרד? ובכן, בדרך כלל רהיטים שמיועדים למשרד הם רהיטים כגון: כיסאות אורתופדיים ונוחים (אין זה חשוב אם מדובר על כיסא למנכ”ל המשרד או כיסא לעובד זוטר שרק התחיל את עבודתו במשרד). הכיסא מוכרח להיות בנוי בצורה טובה ונכונה על מנת שישמור על בריאות הגב. שולחנות עבודה מחומרי גלם איכותיים כך שהרהיט יישמר זמן רב ויראה טוב. קופסאות אחסון, מדפים, ארונות ואפילו עציצים, תמונות, ווילונות ושטחים מקיר לקיר על מנת להעניק למשרד תחושה נעימה וביתית.

במידה ואינכם מבינים בעיצוב, אל תחששו. כיום ניתן למצוא שפע של חברות שעוסקות בעיצוב פנים של משרדים ובאמצעותם תוכלו לעצב את משרד חלומותיכם בדיוק כפי שרציתם שנים על גבי שנים. מומלץ לברר אודות החברה טרם שוכרים את שירותיה. לברר כמה זמן החברה קיימת, האם לקוחותיה הקודמים מרוצים וכמובן כמה חברת עיצוב הפנים תיקח לכם על העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *