כיסא מזכירה אורטופדי

אין שום ספק שעבודה של מזכירה היא עבודה קשה ומתישה. למזכירה יש אחראיות רבה והיא צריכה לתפעל את המשרד על מנת שיעבוד בצורה שוטפת. כפי שכולנו יודעים – פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו מבלים יותר במשרד מאשר בבית ובדיוק בעקבות כך, עלתה המודעות בכל הנוגע לכסאות אורתופדיים.

אם בעבר היינו יכולים לשבת שעות על גבי שעות על כסאות רגילים, לא נוחים ולא אורתופדיים שגרמו לבעיות גב, בעיות רגליים ובסופו של דבר גם ליציבות לא נכונה, הרי שכיום המצב השתנה לחלוטין. כיום ישנה מודעות גבוהה בכל החנויות לריהוט משרדי וכיום ניתן למצוא כסאות למנכ”לים, כסאות למזכירות וכסאות לעובדים זוטרים כאחד שהינם כסאות אורתופדיים ברמה גבוהה מעל כל מה שהכרנו עד היום.

כסא מזכירה אורטופדי – מידע נוסף.


אם אתה בעל משרד אשר אינך מעוניין להפקיר את בריאות עובדייך, הרי שאתה עושה בחכמה. כיום ניתן למצוא כסא מזכירה אורטופדי לא רק באיכות גבוהה אלא גם במחירים נוחים ומשתלמים. אז אילו כסא מזכירה אורטופדי ניתן למצוא?

ניתן למצוא כסא מזכירה אורטופדי מדגם מאי – בעל מושב וגב רחבים מאוד. כסא בעל ריפוד עמיד שניתן לניקוי. כסא בעל גב יציב וזקוף, מה שמאפשר עבודה ממושכת ונוחה. כמו כן, כסא זה הוא בעל שליטה בגובה ויש ברשותו בלימת זעזועים. הבסיס של הכסא הוא מפלסטיק והוא בעל כחמישה זרועות עם גלגלים כפולים, דבר שמבטיח יציבות וכן גם ניידות קלה. המשקל המקסימאלי אותו מסוגל הכסא להכיל הוא עד כמאה ק”ג.

כסא מזכירה אורטופדי דגם מגאן – מדובר על כסא בעל מנגנון סינכרוני מתוצרת איטליה. כסא זה הוא בעל רוחב גדול ומפנק מה שמאפשר ליושב בכסא נוחות מרבית. בכסא מנגנון סינכרוני עם 3 קלאצ’ים. הכסא מצויד בחמישה זרועות עם גלגלים כפולים, דבר שמאפשר יציבות מרבית.

כסא מזכירה אורטופדי דגם קסם גב נמוך – מדובר על כסא מאוד איכותי שמיועד למזכירה. דגם זה מאפשר לעבוד מול המחשב שעות מבלי להרגיש קושי או כאב. לכסא מנגנון מכני מאוד משוכלל שמאפשר לשנות את זווית הגב בכל מצב. כמו כן, לכסא גם מנגנון בוכנה פניאומאטי שמאפשר שליטה בגובה הכסא וכן לבלימת זעזועים. הכסא הנ”ל מצויד בחמישה זרועות שהן בעלות גלגלים כפולים.

כסא מזכירה אורטופדי מדגם בוסתן – כסא זה הוא בעל מנגנון סינכרוני מאוד משוכלל והינו בעל מושב אנטומי אשר מעוצב ומיועד לישיבה ממושכת. מנגנון זה מאפשר ישיבה נוחה והוא בעל חלוקה שווה של העומס לאורך זמן. לכסא הנ”ל כרית אוויר מתנפחת שמאפשר תמיכה יוצאת מן הכלל בגב התחתון. כסא מזכירה אורטופדי מדגם בוסתן מאפשר ליושב בכסא ליהנות מידיות מתכווננות. צבע הכסא ניתן לבחירה.

כמו כן, ניתן למצוא סוגים רבים נוספים של כסאות מזכירה אך תמיד מומלץ לבצע סקר שוק ומיד לאחר מכן השוואות מחירים בכדי לוודא שהכסא שאתם רוכשים במחיר שאתם רוכשים, הוא אכן משתלם וכדאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *