וילון למשרד – מדוע זה חשוב?

כיום משרדים הם דבר מאוד אסתטי. מעבר לכך, כיום כמעט כל המשרדים הן בארץ והן ברחבי העולם קיים דגש רב על עיצוב. אם בעבר היינו נאלצים להיכנס למשרדים אפרוריים, משעממים ונטולי כל חן בהם האווירה הייתה מדכאת מאין כמוה, הרי שכיום הדבר השתנה בצורה משמעותית.

כיום כל משרד אשר מכבד את עצמו מציג בפנינו מראה ייחודי שמשדר מקצועיות וחמימות. כיום רוב המשרדים הם בעלי תאורה נעימה ומזמינה, ריהוט אלגנטי ויוקרתי, שטחים מקיר לקיר או לחילופין פרקטים, פינת המתנה נהדרת עם ספות או כיסאות איכותיים, מתקן מים וכדומה. אחד המוטיבים החשובים ביותר ביצירתו של משרד נעים ומזמין הם ווילונות.

וילון למשרד – למה הם משמשים בכלל?


אז למה צריך וילון למשרד? ובכן, וילון למשרד משפיע רבות על האווירה הכללית של המשרד. אולי זה בלתי נתפש עבורנו אך וילון אחד יכול לשנות את האווירה במשרד מאווירה ביתית, חמה ומזמינה אל האווירה קודרת ומרחיקה וההפך. באמצעות וילון למשרד ניתן ליצור הצללה במידה וישנה חדירה חזקה מאוד של שמש שזו גורמת לסנוור בקרב שוהי המשרד.

באמצעות וילון למשרד ניתן להפוך את חדר הישיבות למקום הרבה יותר נוח להציג בו מצגות במידה ושמש שוטפת את המשרד ומפריעה לעובדי המקום לעשות זאת. לווילונות יש חשיבות מאוד גדולה בכל משרד ולכן בחירת הווילון צריכה להיעשות בכובד ראש ולא בקלילות כפי שהיו מייחסים לבחירת הווילונות עד לפני כמה שנים.

כיצד לבחור וילון למשרד?


אז כיצד בוחרים בכלל וילון למשרד? ובכן, חשוב להבין שווילון מסוג וילון למשרד שהינו יוקרתי יכול לחסוך באנרגיה (להכניס כמות מדויקת של אור – כזו שלא תסנוור אותנו וכזו שלא תגרום לחשכה מוחלטת במשרד), וילון איכותי איננו רק נותן את הטון בכל הנוגע למראה המשרד אלא לעיתים יכול אפילו למנוע חדירה של רעשים לחדר.

רצוי מאוד שלא להקל ראש ולבחור את הווילון על פי טעם אישי (במידה ואינכם ניחנתם בחוש עיצובי מפותח) אלא ללכת ולהתייעץ עם בעל מקצוע שיתכנן וכן גם יתאים עבורכם את סוגי ה”וילונות שהכי מתאימים למשרד שלכם. התאמה של וילון למשרד תעשה בדרך כלל על פי מידותיו של החלון, עמידות הווילונות, תקציב המשרד, האווירה שבעל המשרד רוצה ליצור בחדר, קלות הניקוי של הווילון, האם חשוב לבעל העסק הדקורציה של המקום או האם הפרקטיות הינה יותר חשובה לו וכן קריטריונים נוספים.

וילון למשרד – סוגי ווילונות.


וילונות חשמליים – כיום ניתן למצוא מנגנונים מאוד משוכללים שאלו מאפשרים לשלוט על כל הווילונות במשרד – לחוד או לחילופין יחד בצורה אוטומטית. את הווילונות הללו ניתן להסיט לצדדים או לסגור לחלוטין לצורך הצללת החדר.
וילונות בד – כיום ניתן למצוא מבחר עצום של בדים מקסימים לווילונות. על בדים אלו ניתן להדפיס את הלוגו של החברה.
וילונות אנכיים – וילונות אלו עשויים מבדים או לחילופין מחומרים מסוג פי.וי.סי. ניתן למצוא גם וילונות חלקים או עם כל מיני מרקמים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *