איכות כסא מנהל

איכות כסא מנהלים וחשיבותו במיתוג העסק

כסא מנהלים. מה זה? יש הגדרה לכיסא מנהלים? זה הכסא שמופרד משאר כיסאות העובדים ונהנה ממשרד ממוזג, חופש תנועה וגוף בחליפה שיושב ונשען עליו כל היום. כסא מנהלים הוא סמל סטאטוס בעסק. שחור, גדול ומעור. עם משענת גודלה ומפנקת, עם משענות גדולות לידיים ועם פונקציות מגניבות במיוחד.
היוקרה משדרת את זה לכל המשרד ולכל באי העסק. לקוחות, מנהלים ממעל ועובדים ממתחת. כסא מנהלים הרי לא קיים בכל משרד ובכל המחלקות. הוא מיועד לאנשים שחשוב שירגישו בנוח וייהנו מהעבודה.

מאפיינים של כיסא מנהלים
כסא מנהלים מתאפיין בגודל. הוא רחב וגבוה. נותן תמיכה מלאה לגב, נותן מקום לשים את הראש ואפילו ממשיך עוד כמה סנטימטרים מעליו. מי שישב פעם בכסא מנהלים מכיר את ההרגשה. איך שמתיישבים מרגישים אחרת. הנוחות עוטפת אותך.
הריפוד מעור או מבד דמוי עור. מתחת לריפוד כריות נוחות שלא נדחסות מהר. הן שומרות על צורתן המקורית לאורך זמן וגם מול משקל רב. כסא מנהלים נותן ישיבה זקופה ונוחה. עם מעט הישענות לאחור, גב הכיסא, כמו נדנדה, נוטה לאחור. יש כסאות שבהם כל הכיסא נוטה לאחור.
זו תנוחה נוחה במיוחד כשמדברים בטלפון או פוגשים לקוחות. לשבת זקוף לחלוטין יותר מדי זמן זה מציק. בשביל לגוון, בערך כל רבע שעה אפשר לשנות לתנוחת הישענות. כסא מנהלים לא מצריך כוח רב בשביל להישען. בסיבוב ידית אפשר לקבוע את מידת ההתנגדות.

מתכוונן לכל גודל גוף
אפשר לכוון את כל הכיסא. לקבוע את יציבות גב הכיסא ההתחלתי, את מידת ההתנגדות למצב נדנדה, את גובה הכיסא ואת גובה הידיות. הידיות חשובות מאוד בבחירת כסא מנהלים. עליהן להיות רחבות מספיק בשביל להשעין את כל הזרוע.
תמיד כשאנחנו כותבים או מקלידים הזרועות שלנו לא נמצאים במאונך לגוף. הן בזווית פנימה ולפעמים החוצה. אם הזרועות נמצאים באוויר ורק המרפקים נשענים זה יוצר לחץ מתמשך על מפרקי כפות הידיים ולאורך זמן יכול לגרום לכאבים ואף לדלקות. השקיעו ברכישת כסא מנהלים, המחיר שווה את הנוחות.