שולחן מנהלים מהנה

בעבר שולחן מנהלים שימשו כמעט תמיד רק את בעלי התפקידים בדרגות הגבוהות ביותר, שולחנות אלו היו סוג של סמל סטטוס. היום לעומת זאת, שולחן מנהלים הינו שולחן לכל אדם באשר הוא שמעוניין לשפר את איכות חייו וכן גם את היעילות של סביבת עבודתו. כיום מדובר בעניין פרקטי ופונקציונלי כשכיום אין כל כך קשר בין שולחן העבודה לבין מעמדו של עובד החברה.

שולחן מנהלים – עיצוב


כשמגיעים לבחור שולחן מנהלים חשוב לבדוק מספר דברים. קודם כל את מידות החדר שבתוכו יהיה השולחן. אם מדובר על שולחן שאיננו גדול במיוחד, חשוב שלא לבחור שולחן מנהלים מסיבי כי מבחינה עיצובית, הניגודיות של שולחן ענק במשרד קטן איננה נראית טוב ואפילו נוטה ליצור רושם של משרד עמוס ומבולגן.

אם מדובר על משרד קטן רצוי מאוד להתאים לו שולחן מנהלים בעל פלטת זכוכית שהינה שקופה. שולחן עם פלטת זכוכית יכולה ליצור בעצם אווירה של חדר גדול ואפילו מרווח יותר ממה שהוא באמת. כשמגיעים לבחור ריהוט למשרד חשוב תמיד לזכור מה הם היתרונות וכמובן שגם החסרונות של החלל אשר עבורו מיועד הפריט. חשוב לזכור לקחת בחשבון את הפריטים הנוספים שכבר נמצאים בחדר (כיסאות, ארונות אחסון, מדפים וכולי).

שולחן מנהלים – יותר מסתם שולחן


חשוב להבין ששולחנות מנהלים הם הרבה יותר מסתם שולחנות. כאשר מחליטים לבחור שולחן למשרד, חשוב קודם כל לקחת בחשבון את התכנון הארגונומי וכן גם לשאול את השאלה המתבקשת – האם העובד שבשבילו נרכש השולחן, הוא עובד שיושב שעות רבות מול שולחנו או לא?. שולחנות למנהלים הם שולחנות בעלי פתרונות אחסון שונים כאשר שולחנות אלו כוללים בתוכם, מגירות, עגלות אחסון מעוצבות וכדומה.

בדיוק בשל כך חשוב מאוד שמתכנן הרכישה יסמן לעצמו את הצרכים הספציפיים של העובד שעבורו נרכש השולחן. לאחר שרוכש הפריט סימן ובירר מה הם צרכי העובד שלו, ניתן לבחור את הפריט הטוב ביותר שיעניק לעובד את הפתרון האופטימלי. חשוב לזכור שלעיתים עדיף לבחור בשולחן קטן וצנוע כי לעיתים העובד איננו צריך שולחן מנהלים גדול ומרשים לצורכי עבודתו.

שולחן מנהלים – מידע נוסף.


חשוב מאוד לזכור שכל מה שנמצא בתוך המשרד אליו מיועד שולחן המנהלים בעצם משקף את הייחודיות של בעל המשרד ולכן השולחן חייב גם להתאים לעיצוב החדר בכלל ולשאר פריטי החדר בפרט. אם לדוגמא מדובר בחברה צעירה ודינמית, כמו למשל חברת סטארט-אפ, השולחנות אינם יכולים להיות שולחנות מיושנים וחסרי כל טעם. שולחנות בחברה צעירה צריכים להיות עשויים מפלסטיק יצוק צבעוני, זכוכית בכל מיני גוונים, מתכת וכדומה. שולחנות מהסוגים הנ”ל הם בעצם שולחנות אשר משדרים אופי צעיר ויתרה מכך – אופי נמרץ מאוד.

לעומת זאת, במידה ואנו מדברים על חברה וותיקה עם עובדים מעט יותר מבוגרים אשר מעוניינים לרכוש שולחנות מנהלים רצוי שירכשו הם שולחנות שעשויים בעיקר מעץ בצבעים כהים וכן גם בגימורים שיהיו איכותיים יותר. בדרך כלל שולחנות במשרדים אלו יהיו שולחנות מרשימים וכן גם רחבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *