רהיטי משרד – יופי עיצובי

בחירת הריהוט המשרדי הפכה בשנים האחרונות לבחירה מורכבת הרבה יותר מבעבר. בעבר הסטנדרטים העיצובים הוי דומים ובעיקר משעממים וקודרים. כיום כל משרד באשר הוא שמכבד את עצמו הוא בעל צרכים שלו וכן גם בעל העדפות עיצוביות משלו. ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות רהיטים אשר מיועדים למשרד הפכו להרבה יותר צבעוניים, מגוונים ועשויים מחומרים רבים. כמו כן, אחד השינויים המשמעותיים בכל הנוגע לייצור רהיטי משרד הוא בכך שכיום בתהליך הייצור אחראים, בין היתר, רופאים, אורתופדים, מעצבים ועוד נוספים.

רהיטי משרד – רהיטים ארגונומיים לבריאות טובה יותר.


כמו כן, כיום המודעות להשפעת הריהוט המשרדי על גופו של העובד ובריאותו היא הרבה יותר גבוה ממה שהייתה בעבר. עד לפני כמה שנים היה ניתן לשמוע מעובדים רבים שהם סובלים מבעיות שונות החל מבעיות בפרקי הידיים, בעיות בגב וכן גם בצוואר אך לא עוד. כיום לכל בעל משרד ברור שריהוט שגורם לכאבים כלשהם הוא בעצם ריהוט משרדי לא ראוי.

כיום בעלי משרדים מחפשים כמעט תמיד אך ורק ריהוט משרדי ארגונומי כאשר ריהוט זה משלב בתוכו את התיאוריות, המידע ואת העקרונות השונים שעלו ממחקרים שונים בנושא רהיטים והשפעתם הבריאותית על גופנו וזה על מנת להצליח לעלות את הנוחות וכן גם את הבריאות של כל אדם שמשתמש בריהוט הנ”ל. חשוב לזכור שריהוט מסוג ריהוט משרדי שהינו נוח וארגונומי מאפשר לעובד לספק גם תפוקה טובה יותר. עובדים שנהנים מריהוט שהינו ריהוט משרדי ארגונומי יהיו, ללא שום צל של ספק, עובדים הרבה יותר מרוכזים, בעלי רצון, הרבה יותר יעילים וכן אפילו יותר נלהבים לבוא אל מקום עבודתם.

ריהוט משרדי – על איזה ריהוט מדובר?


קודם כל חשוב לזכור שסביבת המשרד חייבת להיות סביבה נעימה ובטוחה לעבודה בה. ריהוט משרדי יהיה, בדרך כלל, ריהוט כגון: כיסאות משרדיים (שאלו יהיו בעלי מנגנונים מתכווננים ואורטופדיים אשר יהיו בנויים בצורה נכונה לגב), שידת מגירות (על מנת לאפשר אחסון וארגון במשרד), ארון ומדפים, קופסאות שונות למטרות אחסון, תאורה בעלת מראה חמים וכן גם תאורה יעילה על מנת שהעובדים לא יצטרכו לאמץ את עיניהם, שולחנות נוחים שמותאמים לגודל החדר בו הם נמצאים ועוד רהיטים רבים נוספים.

כמו כן, למטרות קישוט המשרד ניתן להוסיף ווילונות, תמונות, עציצים ואפילו שטיחים מקיר אל קיר שיוסיפו אל אווירת המשרד ויעניקו למשרד תחושה מעט יותר ביתית. אם בעל המשרד איננו מבין כלל וכלל בעיצוב תמיד ניתנת לו האפשרות לשכור את שירותיהם של מעצבי פנים שיעזרו לו בעיצוב המשרד ואפילו בבחירת הרהיטים.

סקר שוק


אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות רגע לפני שרוכשים רהיטים הוא סקר שוק. באמצעות סקר שוק ניתן לברר אודות הסוגים השונים של הרהיטים אשר קיימים בשוק, אילו חומרי גלם הכי טובים (אם למשל מדובר על מפעל שיש בו לחות באופן מתמיד עקב העבודה במקום הרי שעץ שמתנפח כאשר הוא מגיע במגע עם מים ולחות הרי שהדבר איננו מתאים). כמו כן, מעצבי פנים יודעים לבחור את הרהיטים בהתאם לגודל החדר, בהתאם לצבעי החדר וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *