לא על הכיסא לבדו: טיפים לבחירת ריהוט משר

בחירה של ריהוט משרדי חשובה בימינו באותה מידה כמו בחירת רהיטים לבית. מדובר במקום שבו אנו מבלים שעות רבות מהיום, ושחשוב להרגיש בו בנוח. בנוסף, חשוב שהמשרד ישדר מסר מסוים, בייחוד אם עליך לקבל בו לקוחות פוטנציאלים, ולבחור ריהוט משרדי נכון הינו עניין משמעותי.


שלב התכנון

כמו במקרה של בחירת הריהוט לבית פרטי, שלב התכנון הינו שלב חשוב מאוד, שיכול לחסוך זמן רב ואף כסף. ראשית, עליך להחליט האם אתה פונה לאנשי מקצוע מתחום העיצוב או שמא אתה בוחר להתמודד עם המשימה לבדך, או בעזרת מכרים שיש להם נגיעה לתחום. גם אם בחרת לפנות לבעלי מקצוע, חשוב שתחליט מראש מהו הסגנון שאתה מעוניין בו, אלו צבעים אתה מעדיף, מה המסר שברצונך לשדר ללקוחותיך וכדומה. חשוב להיות בעל דעה מגובשת מול איש המקצוע, ואף ללוות אותו במהלך בחירת הרהיטים.


מיתוג ומסר מקצועי

לריהוט משרדי יש חלק רב במיתוג של החברה. כדאי לשים לב לכך כבר בבחירת הצבעים של הרהיטים: במידה ויש צבעים שמזוהים עם החברה (הצבע של הלוגו לדוגמה), כדאי שהצבעים של המשרד יהיו באותו הגוון וישדרו ללקוחות תדמית אחידה. עם זאת, חשוב לאזן בבחירת הצבעים ולא להפריז בצבע אחד, בייחוד אם מדובר בצבע בולט, כמו אדום למשל. עיצוב המשרד יכול להעיד רבות על הערכים שהחברה דוגלת בהם: משפחתיות וחום, או העזה ויצירתיות. חשבו היטב על המסר שברצונכם להעביר ללקוחותיכם ובחרו ריהוט משרדי שישקף את המסר בצורה הטובה ביותר.


נוחות


מעבר לחשיבה על הלקוח, יש לחשוב גם על הנוחות של העובדים במשרד, בייחוד אם הם מבלים את מרבית זמנם בישיבה מול המחשב. ריהוט ארגונומי או כיסאות אורטופדיים שמונעים כאבי גב עלולים לעלות יותר אך להיות משתלמים יותר לטווח הרחוק, אם איכותם טובה, ואף למנוע חבלות למיניהן. בנוסף, נוחות העובדים תורמת משמעותית ליכולת ואיכות העבודה שלהם, ויכולה להועיל לתפוקתה של החברה. עם זאת, ריהוט משרדי נוח מדי עלול להוביל לתחושות של רפיון וחולשה. רצוי לבחור ריהוט משרדי שמאפשר עבודה נוחה לאורך שעות רבות, אך לא ריהוט שמקנה תחושת נינוחות רבה מדי שיכולה לפגוע ביכולת העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *