התאמת שולחן מנהלים

התאמת שולחן מנהלים למשרד

בחירת שולחן מנהלים היא עסק מורכב, ובהחלט כדאי לשקול אותו היטב לפני ביצוע הבחירה בפועל. על פי רוב, בחירתשולחן מנהליםמתבצעת כחלק מעיצוב המשרד הכללי, וכאשר מדובר במשרד אשר עובר תהליך עיצוב מקצועי באמצעות שירותיו של מעצב פנים, רצוי להניח לזה לבחור עבורנו את אותו שולחן מנהלים, בכדי שיתאים לקו העיצוב הכללי של המשרד, ובכדי לוודא כי השולחן יתאים לדרישות בעל התפקיד אותו ישמש השולחן בפועל. עם זאת, אם ברצונכם לבחור שולחן מנהלים עבור משרדכם לצורך שדרוג מראה המשרד או הנוחות בו, הבאנו לפניכם מספר נקודות אשר יסייעו בידכם לבחור שולחנות מנהלים איכותיים, אשר יוסיפו לשרת אתכם נאמנה במשך שנות שימוש ארוכות.


בחירת שולחנות מנהלים – חומרי הגלם

אחד הנושאים העיקריים אותם יש לבחון בעת בחירה של שולחנות מנהלים, הם חומרי הגלם אשר שימשו את היצרן בעת בניית השולחן. ישנם כיום נגרים רבים ובתי עיצוב המציעים למכירהשולחנות מנהלים לסוגים ומעיצובים שונים, כאשר מחירם נע בהתאם לאיכות השולחן ולחומרי הגלם המשמשים את היצרנים בבנייתם. כמובן, שכאשר אנו מחפשים שולחנות מנהלים זולים במיוחד, נוכל למצואשולחן מנהלים העשוי מלמין או קרטון דחוס, או לחילופין, עץ ממוחזר מצופה בפורמייקה. אלו אמנם שולחנות מנהלים זולים, אך יחד עם זאת גם כאשר אנו בוחרים ברכישה של שולחנות מנהלים מחומרים זולים מעין אלו, כדאי לבחור שולחן מנהלים מביתו של יצרן מוכר, כך לכל הפחות גם אם חומרי הגלם זולים, נזכה לאחריות מטעם היצרן לתקופה מסוימת של שימוש.


האפשרות השנייה, והיקרה יותר אך יחד עם זאת היא האפשרות אשר תוודא כי תיהנו מאותו שולחן מנהליםלאורך שנים ארוכות, היא בחירת שולחנות מנהלים העשויים מחומרי גלם איכותיים. בין שולחנות מנהליםהעשויים כהלכה, ניתן למצוא מגוון של חומרי גלם, בהם שולחנות מנהלים העשויים עץ מלא כגון בוק, דובדבן, עץ זית וכיוצא בזה. אמנם, שולחן מנהלים העשוי חומרי גלם כה איכותיים עשוי לעלות הון תועפות ביחס אל שולחנות מנהלים זולים העשויים מהחומרים אותם הזכרנו לעיל, יחד עם זאת, מובטחת הנאה מהשימוש בהם, וכמובן, איכות השולחן תישמר לאורך שנים ארוכות של שימוש.


בחירת שולחנות מנהלים – העיצוב

כמו בכל תחומי הריהוט המשרדי, גם התאמה של שולחן מנהליםלמשרד המנהל צריכה להתבצע בטוב טעם. כפי שהזכרנו בתחילת המאמר, מוטב להשאיר את מלאכת ההתאמה של שולחן מנהליםלמשרד בידיו האמונות של מעצב פנים מקצועי, עם זאת, במידה והחלטתם לנסות את מזלכם ולהתאים שולחן מנהלים למשרד באופן עצמאי, לכל הפחות דאגו לבחור שולחן מנהלים התואם בצבעיו את צבעי המשרד, השידות וכיסא המנהלים, או לחילופין, בקשו ייעוץ מחברים או מכרים אשר ניחנו בחוש עיצוב, ויוכלו להמליץ על שולחן מנהלים שישולב בטעם טוב.