ריהוט משרדי – לבחור את הריהוט הטוב ביותר

אם אנו מחפשים הגדרה רשמית הרי שריהוט משרדי הוא בעצם שם כולל לכל מיני מוצרי ריהוט אשר נועדו להיות מונחים (מן הסתם) במשרד ובעצם לשרת את העבודה במשרד עצמו. כמו כן, רהיטי משרד נוצרים על מנת לשרת הן את העובדים עצמם של המשרד והן את לקוחות המשרד.

ריהוט משרדי כולל בתוכו מבחר רחב מאוד של רהיטים אך עם זאת, אם נביט עמוק אל תוך המבחר של רהיטי המשרד נוכל בעצם לגלות אביזרים רבים אותם ניתן למצוא גם בדירות מגורים רגילות, כמו למשל: ארונות, כיסאות, ספות, ארוניות, מדפים, כונניות וכן גם רהיטים נוספים.

ריהוט משרדי – יופי של משרד.


אז אם בעצם ריהוט משרדי ניתן למצוא גם בבתי מגורים רגילים, מה מאפיין ריהוט מסוג ריהוט משרדי? ובכן, רהיטים אלו (רהיטי משרדי )נועדו לשימוש לצורכי עבודה ולא לצרכים אחרים בניגוד לרהיטי בית, כלומר, ריהוט משרדי נועד לשמש את לקוחות המשרד ועובדי המשרד. כמו כן, ניתן כמובן למצוא ריהוט של משרד אשר מיועד אך ורק למשרד ולא גם לבתי מגורים.

אז איזה ריהוט משרדי מיועד רק למשרד? ובכן, מחיצות אשר מחלקות את החדרים הן ללא שום צל של ספק אך ורק ריהוט אשר מיועד ךמשרד, דלפקי קבלה, שולחנות עבודה גדולים אשר בתוכם יש חיבורי תקשורת וחשמל, שולחנות כתיבה סטנדרטים הם ריהוט משרדי, כיסא מזכירה, כיסא מנכ”ל וכולי.

עיצוב סביבת העבודה בעזרת ריהוט משרדי


ישיבות צוות, כנסים והדרכות נהוג כמובן לבצע בחדרי ישיבות. כל משרד באשר הוא מונה כמות גדולה (יחסית) של עובדים ולכן כל משרד זקוק לחדר ישיבות נוח. חדר ישיבות חייב לכלול בתוכו שולחן ישיבות גדול וכיסאות נוחים אשר מיועדים לישיבה ממושכת. כמו כן, השולחן חייב להיות ממוקם בצורה כזו שכל יושבי השולחן יוכלו להיות בקשר עין אחד עם השני.

חשוב לזכור ששולחן חדר ישיבות חייב להיות גדול ונוח אך גם חדר ההמתנה מוכרח להיות יוקרתי ומעוצב בטוב טעם. את אזור ההמתנה ניתן לעצב בעזרת ספות מעור יחד עם ווילונות שמכניסים אל החלל אור אך לא מסנוורים את היושבים בו. אל אזור ההמתנה מומלץ גם להוסיף מתקן מים.

על מנת שהמשרד יהיה לא רק מעוצב יפה אלא גם נוח יש לבחור ריהוט משרדי ברמה גבוהה והכוונה היא (בעיקר) לבחירת כיסאות משרדיים. אנשים רבים מוצאים את עצמם שוהים יותר בעבודה מאשר בבית, יושבים מול המחשב ועל כיסאות לא נוחים (הרבה פעמים) שעות על גבי שעות.

על מנת למנוע מעובדי המשרד כאבי גב וכאבי רגליים מיותרים מומלץ לבחור היטב את כיסאות המשרד. כיום ניתן למצוא שפע של סוגי כיסאות – מתכווננים, בעלי גלגלים, בעלי ריפוד, בעלי אפשרויות הגבהה וכדומה. מומלץ מאוד להשקיע יותר כסף בכדי לרכוש כיסא משוכלל ונוח יותר מאשר לחסוך בכמה מאות שקלים ולבצע נזק מצטבר לעובדי המשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *