כסא מנהלים פינוק

בכל משרד ישנה היררכיה שמתבטאת בדרכים שונים, ובין אם היא מתבטאת בחלוקת תפקידים או בגודל המשרד, חשוב שכל עובדי המשרד יבינו כל אחד את מקומות. אחת הדרכים שבהן נהוג להשתמש כדי להבהיר לעובדי המשרד את ההיררכיה שלפיה מתנהלת העבודה, היא חלוקה פיזית והפרדה בין הדרגות השונות. זוהי הסיבה לכך שבהרבה מהמקרים מנהל המשרד יושב על כסא מנהלים, ואילו שאר העובדים יושבים על כסאות משרדיים פשוטים יותר. כסא מנהלים הינו, בדרך כלל, כסא יותר מכובד ויותר גדול, וזהו כסא יותר מרשים מבחינה פיזית. מצחיק לחשוב שכסא הוא עניין כה משמעותי וכי יש לו אמירות כה רבות, אך בפועל כך הדברים עובדים. כאשר עובדים של אותו משרד נכנסים לחדר שיש בו מספר כסאות, מבלי לדבר ברור לכל העובדים שרק המנהל יש על כסא מנהלים גדול, שמוסיף לו חשיבות וכבוד רבים.


קונים כסא


אם אתם בעלים של עסק מסוים, אתם לבטח יודעים שכל האחריות על המשרד היא עליכם. האחריות על המשרד יכולה לכלול קנייה של חומרי ניקוי, קבלת החלטות כלכליות, וכמו כן, קנייה של ציוד וריהוט משרדי. אין הכוונה כי אתם חייבים לבצע את הפעולות האלה בעצמכם, וודאי שלא, אך אתם אחראים לכך שפעולות אלה תתבצענה. כתוצאה מכך שכל האחריות של המשרד היא שלכם, יש לכם גם את הפריבילגיה של לבחור את הריהוט השונה למשרד, בין אם מדובר על כסא מנהלים שעתיד לשמש אתכם, ובין אם מדובר על כסאות משרדיים מסוגים אחרים, שעתידים לשמש את כל העובדים במשרד. בבואכם לבחור כסא מנהלים רצוי שתזכרו שאומנם קוראים לכסא “כסא מנהלים”, אך אין זה אומר בפועל שהוא עתיד לשמש רק אתכם. תוכלו לקנות לכל אחד מעובדי המשרד שלכם כסא מנהלים, אם אכן התקציב של העסק שלכם מאפשר זאת. מובן שאם התקציב לא מאפשר הוצאה כלכלית כזו, יהיה עליכם להחליט מה לקנות לכל עובד, ומובן שבבחירה שלכם תהיה אמירה נוספת, מעבר לבחירה של כסא כזה או אחר.
חושבים על העיצוב
בבואכם לקנות ריהוט, בין אם מדובר על כסא מנהל עבורכם ובין אם מדובר על כסא מזכירה שישמש את המזכיר הנאמן שלכם, עליכם להבין כי לפני הכל, מדובר על עיצוב. עיצוב זוהי מילה גדולה שיש הרבה אנשים שמפחדים ממנה מעט, כי הם טוענים שאין להם כל חוש עיצוב, אך בפועל, הכוונה יכולה להיות יותר פשוטה. נכון שאנשים רבים לומדים עיצוב במדינות שונות בעולם, אך עיצוב יכול להיות, עבורכם, בסך הכל התאמת צבעים, וסידור הרהיטים השונים בחלל. חשוב לקחת בחשבון את הצבעים של הרהיטים שאתם קונים, ולראות שהם משתלבים טוב אחד עם השני, וגם עם המשרד עצמו, וכמו כן ,חשוב לראות שישנה התאמה בין גודל הרהיטים לבין החלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *