שולחן ישיבות

תתי קטגוריות

קטגוריות מוצרים

מדוע יש צורך בשולחן ישיבות?

חדר הישיבות מהווה את הלב של המשרד. זהו המקום שבו העובדים מתאספים על מנת לפגוש לקוחות ומשקיעים, לערוך אירועי חברה, וכמובן – לקיים ישיבות. חדר ישיבות טוב חייב לכלול שולחן ישיבות מרשים, פרקטי וגדול מספיק כדי לענות על כל צרכי החברה.

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים שולחנות לחדרי ישיבות?

איך בוחרים שולחן חדר ישיבות? לפניכם ארבעה מאפיינים חשובים שכדאי להתייחס אליהם:

  • הגודל: מימדי השולחן חייבים להתאים לגודל החדר וגם למספר האנשים שצפויים להסב אליו. כדאי מאד למדוד את חדר הישיבות לפני הרכישה וגם לבדוק בדיוק מה מספר האנשים המקסימלי שהוא אמור להתאים לו על מנת להימנע מטעויות. אל תשכחו גם להשאיר חלל מספיק סביב השולחן, שיצור תחושה מרווחת וגם יאפשר לאנשים לצאת ולהכנס במהלך הישיבה בלי להפריע לשאר המשתתפים.

 

  • הצורה: שולחנות לחדרי ישיבות מגיעים בשלל צורות, כשהנפוצות ביותר הן מלבן, אליפסה ועיגול. שתי האפשרויות הראשונות מאפשרות לשמור על היררכיה בקרב היושבים, כאשר בראש השולחן יושב האדם בעל הדרג הגבוה ביותר. שולחן עגול הוא בחירה מצוינת למי שרוצה ליצור תחושה של שוויון מעמדי בין המשתתפים. בחדרים גדולים ניתן גם למקם בשולחן בצורת ח’ שיוצר מראה עוצמתי ומרשים במיוחד.

 

  • האווירה: השולחן הוא הרהיט הגדול ביותר בחדר, והוא שולט בנוכחותו על החלל כולו. הבחירה ברהיט הנכון תשפיע רבות על התחושה שיקבלו הנכנסים לחדר. אם, למשל, בחברה שלכם אתם נוהגים להיפגש עם משקיעים שאתם רוצים להרשים – ייתכן ששולחן עץ כבד הוא הבחירה בשבילכם. לחילופין, אם אתם חברה צעירה שרוצה ליצור אווירה שיקית וקלילה בין העובדים – שיקלו לבחור בשולחן זכוכית או באחד בעל צורה לא קונבנציונלית.

 

  • הפרקטיות: שולחן לחדר ישיבות לא צריך להיות רק יפה – הוא גם חייב להיות נוח ופרקטי על מנת לאפשר ליושבים בחדר להתרכז ולמנוע הסחות דעת. למשל, כדאי לדאוג שרגלי השולחן לא יהיו רבות וצפופות מדי ביחס לגודל הכיסאות, ויקשו על המשתתפים לשבת בנוחות. כמו כן, אם אתם נוהגים להשתמש במחשבים במהלך הפגישות, מומלץ לבחור בשולחן בעל פתח מובנה המיועד להסתרת כבלי תקשורת.

למה מומלץ לרכוש שולחן לחדר ישיבות בהיפר משרד?

בהיפר משרד תמצאו מגוון של שולחנות לחדרי ישיבות איכותיים, יפהפיים ובמחירים משתלמים במיוחד. צרו איתנו קשר באתר או בטלפון  1-700-70-46-46 ואנו נשמח לסייע לכם למצוא את השולחן המתאים בדיוק לצרכים שלכם.